top of page

Blog

  • Writer's pictureAnnali Swiegers

Die pad is vol duwweltjies...

Daar was ‘n tyd, lank terug, waar ek my duwwels vertel het omdat ek nodig gehad het dat mense moet sê hoe jammer hulle is dat ek so baie duwwels in my pad het. Dit het dikwels tot annerlike steeksel oomblikke gelei. Ek moes leer algaande, dat dit nie noodwendig help om jou dorings in die openbaar uit te haal nie. Met die tyd saam en tydsamig het ek op my pad binnetoe begin roep en gevoel hoe my innerlike krag versterk het met die duwwelpad wat ek gekies het in my lewe. Ek het geleer dat elke duwwel ‘n blom het, dat die plant van die duwwel, doeksag is en dat dit ‘n saad dra.

Mens moet hom anners bekyk, hy het ‘n skerp saadjie, maar dis net ‘n deel van hom, wat bring hy voort? Dis die belangrike deel van die pad.

Daar is diere wat die duwwelplant eet met smaak en wonderlike voeding daaruit kry.

So... ek het lus om met julle my duwwels se blomme te begin deel, die vrugte van die duwwels. Dis nou as julle wil hoor?

22 views0 comments

Recent Posts

See All

An-fold, Moeder tot smoedering...!

12 Jaar gelede het ek vir die eerste keer met astrologie en die magic daarvan te doene gekry. Soos ek altyd seg... nie die soort van die lang donker man op die horison nie, die soort van aha! Nou vers

Dapper-vroue-dag...!

Vroue is dit... dapper, hulle storm in waar engele benoud wonder of dit oukei is om te doekvoet! En ons weet dit van ons sigSelwers en die ander wonder vroueSiele om ons! Dankie tog dat daar ‘n dag is

bottom of page